Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Track en Trace heeft gezien dat een door u verzonden pakket retour is gestuurd. Ik begrijp dat uw retouradres niet op de zending staat en kan me voorstellen dat u graag wilt dat het pakket retour komt bij u of alsnog naar de geadresseerde gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Door middel van uw melding bij de Klantenservice heb ik de Track en Trace-code gevonden. Het pakket is inderdaad retour gezonden. Zonder retouradres zal dit proces mogelijk langer in beslag nemen, op dit moment kan ik u alleen aanraden nog even af te wachten. Zodra de status via Track en Trace een melding laat zien dat u geadviseerd wordt om contact op te nemen met de Klantenservice dan raad ik u aan opnieuw melding bij ons te maken. Vanaf dat moment kunnen we een onderzoek instellen naar de status van het pakket. Het spijt me dat ik hierin op dit moment geen actie voor u kan ondernemen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice