Klacht: Pakketje is verdwenen

op 23 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is ergens afgegeven, maar ik heb EN geen brief ontvangen met waar het pakketje dan wel is afgeleverd en via de tracking site staat alleen een huisnummer maar geen straatnaam.. dus hier kan ik helemaal niets mee! Ik heb alle buren gevraagd of daar iets is geleverd maar nee niks.. Meerdere malen contact gehad met PostNL, alleen zij geven aan dat ze het ook niet weten en ik maar een klacht moet indienen. Vervolgens de klacht ingediend, maar vraag mij af wat hiermee gedaan word? Ik heb geen bevestiging of iets van de klacht ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet bij wie mijn pakketje is afgeleverd zodat ik deze kan ophalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juli 2018 om 20:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Donkor,

Bedankt voor het sturen van uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat u de zending met nummer 3SLGAT8323823 niet heeft ontvangen. Graag ga ik hieronder in op uw klacht.

U geeft aan dat de zending bij uw buren zou zijn afgeleverd maar dat zij niets hebben ontvangen. Mijn excuses daarvoor. Ook heeft u een klacht gemeld bij onze klantenservice. Volgens mijn informatie heeft de betreffende pakketbezorger gereageerd en laat deze weten dat het wel degelijk bij huisnummer 52 het pakket heeft afgegeven. Ook was deze bezorger voornemens bij u langs te gaan om dit mede te delen.

Omdat de zending niet verzekerd is door de afzender, kunnen wij geen onderzoek starten naar dit pakket. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Deze is volgens onze voorwaarden verantwoordelijk voor de zending tot u het heeft ontvangen.
Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 23 juli 2018 om 20:13 geantwoord

Het gaat hier om een winkelcentrum. Graag zou ik willen weten bij welke winkel (nr 52) het pakketje is afgegeven.

Reactie van de melder van de klacht Shmmrbz

2 jaren geleden - Dank voor de reactie. Het gaat hier om een winkelcentrum. Graag zou ik willen weten bij welke winkel (nr 52) het pakketje is afgegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Shmmrbz