Klacht: pakketje in de groene kliko

tya op 04 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg 20-06-2018 bericht op mijn mail dat vandaag het pakket binnen kwam van de Otto, aangezien ik werk dacht ik nou dat brengen ze dan vanavond wel langs,
Bij thuiskomst lag er een briefje in de bus, waar niks op stond alleen groene kliko green. Aangezien ik geen groene kliko heb dacht ik …..geen idee waar het over gaat.
komt me buurman om 18.00 uur langs met mijn pakketje, die lag in zijn lege groene kliko,……….ik zeg wat!!??
Ik ben woest, dit doe je toch niet, ik ga toch niet bij de buren in de kliko kijken, wat een zieke toestand dit.

Gewenste Oplossing:

niet!! je hoort gewoon je werk te doen net als een ander en het pakketje in de avonduren nog eens aan te bieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Westerlaak, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat een pakketje van u in de kliko is bezorgd bij de buren, dit natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Ik maak hier graag een melding van, zodat we de bezorger hier goed op kunnen aanspreken. Mag hiervoor nog de 3S-code van dit pakketje van u, dan ga ik ermee aan de slag. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 juli 2018 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Westerlaak,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door