Klacht: Pakketje achter gelaten onveilige plek

Karmilla Beekhuis op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik kwam donderdag avond om 23 uur thuis na het werk en vind daar het pakketje van bol.com tegen mijn voordeur aangezet.
Op de mail had ik om 15 uur eerst een niet thuis code gekregen om vervolgens toch een mailtje te krijgen dat het om15.19 toch was bezorgd… nu moet je weten ik woon in een flat op de eerste verdieping het pakketje was vanaf de straat zichtbaar dus iedereen had dit gewoon mee kunnen pakken. Het is best druk op de galerij er lopen veel mensen langs dus veilig is dit niet…. ik vind het erg vreemd dat dit als bezorgd word gezien..

Gewenste Oplossing:

Gesprek met de bezorger dit kan echt niet zo. En uitleg waarom ze dit op deze manier denken dat het oke is om het zo neer te zetten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat u inmiddels ook al via andere kanalen contact heeft gezocht met onze klantenservice. Mijn collega heeft uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de bezorger zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Karmilla Beekhuis