Mijn Klacht:
Wij ontvangen geen pakketten die via post nl verstuurd zijn. Wij ontvangen ook geen briefje in de bus met u was niet thuis. Dus als wij een pakket verwachten ga ik zelf bellen na een week waar het gebleven is. Dit probleem speelt al ca 2 jaar. Ook het afhaalpunt slaat nergens op. Dit is op het verste punt van ons vandaan in Weesp. Verder is niet mogelijk. Ik ga er van uit dat dit nu snel opgelost word. Dit kan echt niet. Ik heb ook telefonisch een klacht achter gelaten bij mevr Lilian Nijboer van Post nl.
Gewenste Oplossing:
Afhaalpunt, Primera in Weesp.
Bezorging gewoon aan de deur, bij niet thuis een briefje in de brievenbus.


