Klacht: Pakket zonder aan te bellen voor de deur gelegd, handtekening vervalst.

Ruud55 op 08 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag werd een pakket met een aanzienlijke waarde voor de deur aangetroffen.
Er is NIET aangebeld en de gezette handtekening is niet van mij.
(Kan ook lastig als ik geen bezorger heb gezien!)
Op zo’n manier heeft ‘handtekening voor ontvangst’ natuurlijk weinig zin!
Waarschijnlijk gaat het om dezelfde bezorger die pakketten stelselmatig naar een afhaalpunt bracht zonder een bezorgpoging te doen.
Barcode: 3SKAVZ482953698 Postcode: 8432PT

Gewenste Oplossing:

Dat voor mij bedoelde pakketten op de normale manier worden afgeleverd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ruud55

11 maanden geleden - Helaas is dit geen inhoudelijke reactie op mijn klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 januari 2024 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Via www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. Ik adviseer u daarom via deze link contact met ons op te nemen.

De klantenservice van PostNL

Ruud55

Heeft op 08 januari 2024 om 09:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing, maar iemand 'met een kluitje in het riet sturen'.
Op mijn vorige klachten kon wél gereageerd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud55