Klacht: pakket zoek,door foutieve bezorging

kajacesatommie op 05 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachte een groot pakket van postnl.
Ivm gezondheid ben ik aan huis gebonden,dus ben hele dagen thuis.Toen ik de post ging halen beneden,zag ik een busje staan van postnl,zag dat de chauffeur keek naar de huisnrs van mijn appartementcomplex,maar toen ineens reed de bus weg.Ik dacht,oke dan moest hij zeker hier niet wezen.Na 2 weken had ik nog mijn pakket niet,afzender gebeld die zei dat hij het pakket 2 weken terug al had verzonden.Met het tracktracenr,kwamen we erachter dat het pakket 2 weken daarvoor was bezorgd op een ander adres.Vreemd ik had geen briefje in de bus gehad van postnl,en dan nog ik was thuis !Maar oke we hadden het adres waar het pakket bezorgd zou zijn.Maar het bewuste adres is geen huisadres,maar adres van een heel groot gebouw met daaraan vast kleinere gebouwen,die allemaal de naam dragen van het adres waar het pakket afgeleverd zou zijn.Dat had niet mogen gebeuren natuurlijk,maar oke ik vol goede moed begonnen aan mijn zoektocht.Er zit daar een tandartsenpraktijk een fysio,en er wonen 200 bejaarden mensen,allemaal met dat bewuste adres,alleen hebben ze dan toevoegingen,die ik niet had.Ben er 2 dagen aan het zoeken geweest in het gebouw,flyers opgehangen,maar geen resultaat.
Dit is toch van de gekke,postnl reageerde met had je het pakket maar moeten verzekeren,maar daar gaat het hier niet om,het pakket is niet stuk en is in feite niet zoek,maar ligt ergens.Nu kreeg ik weer bericht van postnl,dat het pakket bij de bruna in het centrum zou liggen,of anders bij een supermarkt,maar ze wisten niet welke.
Ik blij,meteen naar de bruna,er zit daar een postagentschap,maar nee hoor,daar was het niet !
Naast mijn appartementencomplex zit een supermarkt,dus ook daar even gevraagd,maar ook niet.
Ik vind dit alles ongehoord,en ben bezig met het televisieprogamma radar om postnl de koude douche te geven.

vr gr EA van Duijn
email [email protected]

heel snel mijn geld terug,en een hele grote bos bloemen met excuses

Alle klachten die gemeld zijn door