Klacht: pakket zoek , Jammer dan !

marlon117 op 14 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl raakt pakket kwijt , en is vervolgens niet bereid hulp te bieden of een vergoeding te geven.

PostNL raakt een hoofdtelefoon van 300 euro kwijt en zeggen dat het erg spijtig is, maar ze er niks aan zullen doen, had je maar verzekerd moeten zijn.
Verzekering of niet , ik heb betaald voor een dienst welke niet naar behoren is uitgevoerd en verwacht tenminste een vergoeding ! al dan niet zorgen gemaakt hoeven hebben om de zekere lasten die zowel verzender als ontvanger hierdoor krijgen.

Het lukt dit flutbedrijf nieteens fatsoenlijk een pakket te bezorgen , Hoe is het mogelijk dat een pakket kwijtraakt ? dan is er zeker iets mis in de communicatie van het bedrijf en zijzelf is hier uiteraard verantwoordelijk voor, wie zegt dat de bezorger het pakket niet zelf in zijn zak heeft gedaan? Een pakket verdwijnt niet , het moet ergens bij iets of iemand blijven haken zijn en daar is PostNL verantwoordelijk voor !!

Dit is de mail die ik na bellen en bellen en brieven heb gekregen:

Geachte heer, (naam),
> Naar aanleiding van de vermissing van uw zending, die u op 22 februari 2012 aan de heer P. (naam) te Woerden heeft verstuurd, bericht ik u het volgende.
> Om met zekerheid vast te kunnen stellen dat het pakket vermist is heb ik navraag gedaan bij alle afdelingen binnen ons bedrijf waar het pakket zich zou kunnen bevinden. Hieronder vallen onder meer het distributiecentrum waarvandaan het pakket wordt geleverd en de afdeling onbestelbare stukken. Dit onderzoek heeft echter geen positief resultaat opgeleverd. Voor het verlies en het hierdoor ontstane ongemak bied ik u mijn welgemeende excuses aan.
> Ik kan u helaas geen schadevergoeding aanbieden omdat de vervoersvoorwaarden hier niet in voorzien en er ook geen verzekering is gekoppeld aan de door u gekozen wijze van verzending.
> Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen en geïnformeerd en sluit hierbij het onderzoek.
> Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 bereiken op telefoonnummer 0900-0990 (10 cent per minuut).
> Met vriendelijke groet,
> D. van Andel
> Serviceteam Consumenten
> PostNL Pakketten Benelux B.V.

Meer dan een excuses , een volledige reden waarom en een vergoeding voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door