Klacht: Pakket wordt niet geleverd.

sejalipe op 20 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al een aantal dagen sinds mijn pakket( 3SKABA341850497 postcode 7071TR )volgbaar is op Track & Trace wacht ik op het uitleveren hiervan, echter lijkt het pakket zich wat de meldingen op Track en Trace betreft zich in een vicieuze cirkel te bevinden, van zending gesorteerd in sorteercentrum naar chauffeur is onderweg, naar zending is uitgesteld tot volgende werkdag en weer naar zending is gesorteerd in sorteercentrum. Hier een overzicht van de ( dubbele ) meldingen tot nu toe.

16.01.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
16.01.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.01.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces

17.01.2012:
20.01.2012:

Chauffeur is onderweg
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
Chauffeur is onderweg
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

Klachtenservice pakketten reeds gebeld ( €.0,45 p/minuut ! ). Deze melden dat men in het nieuwe distributie centrum in Lent grote problemen heeft en niemand kan mij vertellen of en wanneer mijn pakket aankomt.Per saldo ben ik al twee dagen voor niets thuis gebleven om te wachten op mijn zending. De melding zending uitgesteld tot volgende werkdag doet men overigens pas om 19.15 uur s’avonds terwijl er volgens de site tot 21.30 uur bezorgd wordt.

Ronduit schandalige service, dat was vroeger wel anders, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een voordeel is dat als post nl zo doorgaat ze het op korte termijn voor elkaar krijgen geen bestaansrecht meer te hebben.

Een antwoord waar mijn pakket zich bevindt en wanneer het concreet geleverd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door