Klacht: Pakket word niet bezorgd

Pascal308 op 21 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zouden 2 pakketten onderweg zijn met de afzender hermes Zwolle.

3SFEVG10210688
3SFEVG10210689

De pakketten zouden op dinsdag 18-7-2023 bezorgd worden volgens de post.nl app.
Deze datum is niet meer veranderd, wel staat er nu bij we hebben het bezorgmoment niet gehaald… en de mededeling dat het pakket nog niet ontvangen is door post.nl.

Volgens de verkoper zijn de pakketten op maandag 17-7-2023 verzonden.

In de app veranderd niets meer en ik wil graag weten waar mijn pakketten zijn gebleven met een waarde van 460euro.

Het is ook belachelijk dat ik nu volledig afhankelijk ben van de verkopende partij om navraag te doen waar de pakketten zijn.
Ik zit tenslotte te wachten op mijn producten en de verkoper heeft zijn geld al!!

Mocht post.nl de bezorging niet uit kunnen voeren of de pakketten kwijt zijn, zullen ze mij schadeloos moeten stellen.
Eventuele extra kosten zullen dan ook voor post.nl moeten zijn aangezien hun verzaken om hun werk goed uit te voeren

Ik wil weten waar de pakketten gebleven zijn en dat ze zo snel mogelijk bezorgd gaan worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 juli 2023 om 13:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van twee pakketten. Graag reageer ik op uw bericht.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. U heeft een bestelling gedaan bij een bedrijf en bent daarmee met hun een overeenkomst aangegaan. Dat bedrijf is, wanneer zij een pakket bij ons hebben aangeleverd, onze opdrachtgever en zij hebben dan dus een overeenkomst met ons.

U kunt daarom het beste de afzender benaderen zodat die bij ons een onderzoek kan starten en u een passende oplossing kan bieden. Als er namelijk naar aanleiding van een onderzoek een vergoeding worden uitgekeerd dan zal ook uitsluitend de afzender daar recht op hebben.

PostNL Klantenservice

Pascal308

Heeft op 21 juli 2023 om 13:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing, de verkopende partij is de pakketten niet kwijt geraakt maar jullie wel.
Neem eens de verantwoordelijkheid over jullie eigen wanprestatie en kom met een echte oplossing.
Zorg dat de pakketten getraceerd worden en bezorgd het is een fout van jullie kant!

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal308