Mijn Klacht:
Wederom schofterig behandeld door jullie klanten service, na mijn vraag gesteld te hebben waarom mijn pakket terug gaat naar de afzender wordt ik de wacht gezet tot 2 keer toe waarbij de laatste keer er niet meer opgenomen wordt. Als je met je klacht komt luisteren ze niet eens. Vind PostNL dit soms normaal, niet luisteren naar je vraag en vervolgens ophangen echt onprofessioneel.
Mijn pakket, waar ik al over aangegeven heb wat er in zit is dus door jullie inklaring afgewezen omdat papier (wat er in zit) niet ingevoerd mag worden? Als jullie het pakket openen willen jullie dan wel zo vriendelijk zijn het pakket degelijk te verpakken en niet alles er terug in te vrotten waardoor de helfd beschadigd is. Wederom onprofessioneel gedrag van PostNL maar als ik jullie vraag wat hier de reden van is blijft een antwoord uit. Beschadigde inhoud van het pakket, wat door PostNL is veroorzaakt (omdat buitenlands verzenders dit zelf in de gaten houden) krijg je van jullie als antwoord tja het is al langer dan 14dagen en het pakket komt uit het buitenland. Tja als jullie er 2 maanden over doen een pakket in te klaren en dan nog het pakket gijzelen, mij 21% belasten terwijl dit 2,5% moet zijn… 1 woord, schofterig geldwolven gedrag. Daarbij hoop ik stellig voor jullie dat het pakket met verzend code RI062889136UA alsnog geleverd gaat worden en normaal de 2,5% rekenen over €30,- Want zonder enige informatie naar de ontvanger te verschaffen maar dan wel tot de conclusie komen wij gaan deze niet leveren is werkelijk beneden alle pijl en dan nog maar te zwijgen over jullie klantenservice met betrekking tot deze situatie. Voorheen weten jullie via mail of post adres wel te vragen naar te betalen kosten maar zodra er niks te halen valt is de drogreden wij werken voor de verzender. Schoon praten kunnen jullie als de besten maar jullie klanten helpen ho maar tenzij er geld te halen valt plus ga fatsoenlijk om met persoonsgegevens van jullie klanten. Mijn gegevens hebben jullie verkregen zonder mijn toestemming, mag ik jullie er aan herinneren dat dit in strijd is met de AVG hierover zal ik appart contact op nemen. Als afronding van mijn klacht, werkelijk als er webshops zijn die met PostNL samenwerken, niet bestellen of mailen of ze met een alternatieve pakket bezorger kunnen versturen als het via jullie organisatie moet dan weet je het al, foutenboel.
Gewenste Oplossing:
Gewoon het pakket naar het opgegeven adres versturen en niet terug naar de afzender. Oja en zorg voor een klantenservice dat ook daadwerkelijk wat doet en sla niet zomaar iemands contact gegevens op zonder toestemming.