Mijn Klacht:
Bij thuis komst had de postbode mijn pakket onbeheerd voor de deur achter gelaten naar een telefonisch klacht hierover ingediend. Had de postbode gezegd dat hij het had afgeleverd bij mijn buurvrouw. Dat is gelogen van hem. Mijn buurvrouw was niet thuis aanwezig gisteren. Het pakket stond voor mijn deur en was open gemaakt en mijn artikelen zijn verdwenen. Het waren baby kleertjes voor een baby shower morgen. fijn hoor zo betrouwbare postbode. Ik verwacht nog meer pakketten dus ik hoop dat dit de laatste keer is dat het zo achter gelaten wordt. Ik verwacht dan als wij niet thuis aanwezig zijn dat er een briefje in mijn brievenbus ligt , waar ik het kan ophalen zoals dat hoort. Ga de klacht ook door gegeven aan Bol.com waar mijn pakket vandaan kwam. Ik ben zo boos en teleurgesteld in Post nl. Vroeg gebeurde dit niet. De postcode moesten een eed afleggen en nu loopt er mensen met onze post rond die afgerekend worden naar het aantal pakketten die zij hebben afgeven bij de klant. Ja dan krijg je dit soort praktijken. Een hele boze en teleurgesteld klant.
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn post ontvangt. En niet zo neergezet wordt voor mijn deur.
