Klacht: pakket voor de deur neergezet

[email protected] op 31 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij thuis komst had de postbode mijn pakket onbeheerd voor de deur achter gelaten naar een telefonisch klacht hierover ingediend. Had de postbode gezegd dat hij het had afgeleverd bij mijn buurvrouw. Dat is gelogen van hem. Mijn buurvrouw was niet thuis aanwezig gisteren. Het pakket stond voor mijn deur en was open gemaakt en mijn artikelen zijn verdwenen. Het waren baby kleertjes voor een baby shower morgen. fijn hoor zo betrouwbare postbode. Ik verwacht nog meer pakketten dus ik hoop dat dit de laatste keer is dat het zo achter gelaten wordt. Ik verwacht dan als wij niet thuis aanwezig zijn dat er een briefje in mijn brievenbus ligt , waar ik het kan ophalen zoals dat hoort. Ga de klacht ook door gegeven aan Bol.com waar mijn pakket vandaan kwam. Ik ben zo boos en teleurgesteld in Post nl. Vroeg gebeurde dit niet. De postcode moesten een eed afleggen en nu loopt er mensen met onze post rond die afgerekend worden naar het aantal pakketten die zij hebben afgeven bij de klant. Ja dan krijg je dit soort praktijken. Een hele boze en teleurgesteld klant.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn post ontvangt. En niet zo neergezet wordt voor mijn deur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw onbeheerd voor de deur heeft achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de Track en Trace-code van het pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2019 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door