Mijn Klacht:
Pakket verzonden naar België, maar deze is na het scannen bij het postnl punt kwijt. Na bellen (40 minuten in de wacht) hoor ik doodleuk dat het pakket na het sorteerpunt in Den Hoorn niet meer te zien is en omdat het pakket niet verzekerd is verstuurd PostNL niks voor mij wil gaan doen. Het lijkt mij toch geen rocket science om te kijken waar het pakket is gebleven? Het is simpelweg het niet nakomen van een dienst en als klant moet je dan maar voor de problemen opdraaien. Hoe kan het nou dat het pakket kwijt is als alles automatisch gaat?
Er zijn nog veel meer van dit soort klachten, waarom wordt dit niet opgelost? Blijkbaar maakt het PostNL niks uit of klanten tevreden zijn of pakketten niet aankomen. Ook kan ik nergens officieel bij PostNL een klacht indienen, alleen bellen en dan wordt er niks opgelost.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat PostNL het pakket vindt en zo niet de inhoud van het pakket vergoedt. De waarde is te bewijzen door wat mijn klant heeft overgemaakt.