Klacht: Pakket verstuurd naar België – Pakket is kwijt

Tdb6 op 08 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket verzonden naar België, maar deze is na het scannen bij het postnl punt kwijt. Na bellen (40 minuten in de wacht) hoor ik doodleuk dat het pakket na het sorteerpunt in Den Hoorn niet meer te zien is en omdat het pakket niet verzekerd is verstuurd PostNL niks voor mij wil gaan doen. Het lijkt mij toch geen rocket science om te kijken waar het pakket is gebleven? Het is simpelweg het niet nakomen van een dienst en als klant moet je dan maar voor de problemen opdraaien. Hoe kan het nou dat het pakket kwijt is als alles automatisch gaat?

Er zijn nog veel meer van dit soort klachten, waarom wordt dit niet opgelost? Blijkbaar maakt het PostNL niks uit of klanten tevreden zijn of pakketten niet aankomen. Ook kan ik nergens officieel bij PostNL een klacht indienen, alleen bellen en dan wordt er niks opgelost.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat PostNL het pakket vindt en zo niet de inhoud van het pakket vergoedt. De waarde is te bewijzen door wat mijn klant heeft overgemaakt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Tdb6

11 maanden geleden - Ik wil graag een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 januari 2024 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Helaas kan ik je via deze site niet helpen. Ik wil je daarom adviseren contact op te nemen via www.postnl.nl/klantenservice

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Tdb6

Heeft op 08 januari 2024 om 14:08 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er wordt geen oplossing gegeven. Via de klantenservice al contact gehad die niks willen doen om hun service af te maken. Waardeloos.

Alle klachten die gemeld zijn door Tdb6