Klacht: pakket vermist

[email protected] op 31 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

negen weken geleden is er een pakket vanuit nederland naar griekenland naar mij opgestuurd en post nl heeft nu toegegeven dat het pakket is vermist er zaten sigaren en shag ter waarde van 372 euro in ik heb het pakket met track en trace verzonden plus verzekerd tot 500 euro.nu het pakket is zoek geraakt willen zij het niet vergoeden. je kunt het wel verzenden en verzekeren en betalen maar als het weg is zijn ze niet thuis.

Gewenste Oplossing:

of mijn pakket terug of mijn geld van de tabak terug waarvoor ik een verzekering heb afgesloten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2019 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat van Nederland naar Griekenland is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de zending niet is aangekomen en de kosten niet worden vergoed ondanks dat het verzekerd is verzonden. Aangezien u de geadresseerde bent, kan alleen de afzender hiervoor een onderzoek starten. Dit is ook gebeurd. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie. Aan deze partij hebben wij laten wat de uitkomst van het onderzoek is.

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Deze heeft u aangeleverd in uw vorige bericht.
Omdat u telefonisch en via chat uw klacht reeds heeft gemeld, kan ik dit niet

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

[email protected]

Heeft op 31 mei 2019 om 16:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ik ben van mening dat het pakket nederland niet uit is geweest en daarom dienen jullie het te vergoeden. kijk je kunt de afzender welbenaderen maar ik ben degene die 372 euro kwijt bent en wij kunnen zien dat het pakket nederland niet uit is geweest ik verlang een gedeelte of alles dat jullie vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door