Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat van Nederland naar Griekenland is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
U geeft aan dat de zending niet is aangekomen en de kosten niet worden vergoed ondanks dat het verzekerd is verzonden. Aangezien u de geadresseerde bent, kan alleen de afzender hiervoor een onderzoek starten. Dit is ook gebeurd. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie. Aan deze partij hebben wij laten wat de uitkomst van het onderzoek is.
Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Deze heeft u aangeleverd in uw vorige bericht.
Omdat u telefonisch en via chat uw klacht reeds heeft gemeld, kan ik dit niet
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice