Klacht: pakket vermist

[email protected] op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iets besteld op het internet. pakket is netjes aangetekend verzonden door verkoper maar helaas nooit aangekomen. verkoper heeft onderzoek laten starten. Dit leverde op dat het pakket verloren is. Nu is door het ontmoedigingsbeleid van postnl de verkoper verder afgehaakt . wat ik na een paar maal telefonisch contact met postnl nog kan begrijpen ook.
Nu krijg ik van postnl het antwoord helaas kunnen wij voor u niets betekenen weg 225 euro. ik kan tegen de verkoper aangifte doen bij de politie werd mij aanbevolen. maar volgens mij kan ik dit beter tegen postnl doen.

Gewenste Oplossing:

als dit op een normalen manier word op gelost.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kutynski,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de verkoper reeds een onderzoek heeft laten instellen. De afzender is onze opdrachtgever en klant en zal geïnformeerd worden over de voortgang en het verloop van het onderzoek. Ik kan hierin voor u helaas niets betekenen en hoop dat u hierin samen met de verzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst opnieuw onregelmatigheden constateert dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

[email protected]

Heeft op 15 januari 2018 om 12:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Vind het waardeloos dat ik als koper totaal geen recht heb. Zo gaan wij niet met onze klanten om.

Alle klachten die gemeld zijn door