Mijn Klacht:
Maandagmorgen 5 maart om 11:05uur zou mijn verstuurde pakket bezorgd zijn bij een winkel die op dat moment gesloten was (gaat pas om 13uur open op maandag).
Geen briefje in de bus bij deze winkel en geen pakket bij de buren of nabijgelegen winkels.
Klachtenprocedure gestart, maar de uitslag blijft steeds hetzelfde: het pakket zou op het aangegeven adres zijn bezorgd (dwars door de dichte rolluiken heen blijkbaar).
Postnl geeft aan verder niets te kunnen doen, ze willen mij ook niet verder in contact brengen met de klachtenafdeling, leidinggevende of de bezorger zelf.
barcode: 3SKABA161070349
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de bezorger aangeeft waar het pakketje daadwerkelijk gebleven is aangezien hijzij het fysiek onmogelijk kan hebben bezorgd op het aangegeven adres.
Ik ben niet op zoek naar een schuldvraag , ik wil alleen mijn pakketje boven water krijgen
