Klacht: Pakket verdwenen, zou bezorgd zijn bij dichte winkel

VD1 op 04 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandagmorgen 5 maart om 11:05uur zou mijn verstuurde pakket bezorgd zijn bij een winkel die op dat moment gesloten was (gaat pas om 13uur open op maandag).

Geen briefje in de bus bij deze winkel en geen pakket bij de buren of nabijgelegen winkels.

Klachtenprocedure gestart, maar de uitslag blijft steeds hetzelfde: het pakket zou op het aangegeven adres zijn bezorgd (dwars door de dichte rolluiken heen blijkbaar).

Postnl geeft aan verder niets te kunnen doen, ze willen mij ook niet verder in contact brengen met de klachtenafdeling, leidinggevende of de bezorger zelf.

barcode: 3SKABA161070349

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bezorger aangeeft waar het pakketje daadwerkelijk gebleven is aangezien hijzij het fysiek onmogelijk kan hebben bezorgd op het aangegeven adres.

Ik ben niet op zoek naar een schuldvraag , ik wil alleen mijn pakketje boven water krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Doppenberg, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat er is aangegeven dat uw zending op 5 maart zou zijn afgeleverd, maar de winkel was op dat moment niet open. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb de scangegevens via een achterliggend systeem bekeken en het lijkt erop dat het is afgeleverd op een ander adres. Zou u ter controle het verzendbewijs willen sturen als bijlage Dan kan ik dit controleren of dit juist is en kan ik het zo nodig doorzetten zodat dit verder nagekeken kan worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Hallo PostNL, Ik heb het verzendbewijs nu niet bij de hand: die zal ik later aanleveren. Maar om de vaart erin te houden zo voor het paasweekend: het pakket was bestemd voor Stationsstraat 14, 8161 CR Epe, Nederland De bedoelde ontvanger betreft de winkel: Country Store ( www.countrystore.nl ) Als het pakket inderdaad ergens anders bezorgt is dan hoor ik dit graag: de medewerkers van de Country Store hebben aangegeven bereid te zijn het pakket dan op te halen. Mvg, Dhr. Doppenberg

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik zie geen mogelijkheid een bijlage op deze site te plaatsen: is er een e-mailadres waar ik het heen kan sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 april 2018 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Doppenberg,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. De optie om een bijlage te plaatsen bestaat wel, ik kan echter niet zien hoe de website er van uw kant uitziet. Ik kan u geen rechtstreeks e-mailadres geven maar u kunt eventueel contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Op die manier kunt u wel een bijlage naar ons versturen, zodat we de situatie verder door u kunnen bekijken en mogelijk actie kunnen ondernemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door