Mijn Klacht:
Ik heb via etsy iets besteld in de VS. Op 16 maart was het in Nederland:
March 16, 2018, 9:54 am
Processed Through Facility
NETHERLANDS
Vandaag, 20 maart stond dit in de tracking:
March 19, 2018, 12:19 pm
Addressee not available – Addressee advised to pick up the item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
en direct daarna:
March 19, 2018, 2:32 pm
Departed
CHICAGO, UNITED STATES
Your item departed a transfer airport in O’HARE INTERNATIONAL, CHICAGO, UNITED STATES on March 19, 2018 at 2:32 pm. The item is currently in transit to the destination.
Zo te zien is er geen enkele poging gedaan om het pakket bij mij te laten komen, zelfs geen afhaalbericht o.i.d. Ondertussen lijkt het teruggestuurd.
Hoe gaat u deze misser (snel) oplossen?
Met vriendelijke groet,
Wim van Loon
Gewenste Oplossing:
Als ik zsm mijn bestelling in huis heb, ik vind dit echt stijlloos...
