Klacht: Pakket staat al 2 weken dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

Unhappywithoutdelivery op 12 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom duurt het zolang dat mijn pakket uit Amsterdam vertrokken is? Waar zit het nu?

RR189167885MYRR189167885M

TRACK
Click here for Product Code and Descriptions

DateTime shown based on local time when your items was scanned
Date Time Process Office
20 Jun 2018, 11:43:22AM Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
20 Jun 2018, 11:16:39AM Item processed at MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)
19 Jun 2018, 18:54:58PM Item dispatched out MPC PMIH (KLIA) PUSAT MEL NASIONAL
19 Jun 2018, 10:15:25AM Item processed PUSAT MEL NASIONAL
18 Jun 2018, 12:41:47PM Item dispatched out PUSAT MEL NASIONAL POST OFFICE GIANT PUTRA HEIGHTS
18 Jun 2018, 12:41:11PM Item posted over the counter POST OFFICE GIANT PUTRA HEIGHTS
18 Jun 2018, 12:35:37PM Item dispatched out PUSAT MEL NASIONAL POST OFFICE GIANT PUTRA HEIGHTS
18 Jun 2018, 12:35:13PM Item posted over the counter POST OFFICE GIANT PUTRA HEIGHTS

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketten ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Van Delft, Uit uw bericht maak ik op dat u uw pakketten nog niet ontvangen heeft. Logischerwijs is dit ongewenst. Volgens mijn gegevens heeft u de pakketten met Track en Trace-codes RR189167885MY en RR189167885M afgehaald bij de afhaallocatie. Ik hoop dat hiermee de klacht is afgedaan. Ik hoop ook dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Delft,

Uit uw bericht maak ik op dat u uw pakketten nog niet ontvangen heeft. Logischerwijs is dit ongewenst. Volgens mijn gegevens heeft u de pakketten met Track en Trace-codes RR189167885MY en RR189167885M afgehaald bij de afhaallocatie. Ik hoop dat hiermee de klacht is afgedaan.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door