Klacht: Pakket onvindbaar, maar onbereikbaar

Ratso op 16 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb na invullen allerlei gegevens via de chat, geen andere mogelijkheid tot communicatie, een telefoonnummer gekregen. Melden direct erg druk, bel later terug. Als je dat niet wilt laten ze je uren aan de lijn hangen en verbreken dan de verbinding. En een klacht indienen hierover kan, je kunt wel raden, via de telefoon. Vicieuze cirkel. Hopeloos bedrijf dat geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun slechte service, het interesseert ze gewoon niet. Dat krijg je als er geen concurrentie is.

Zorg ervoor dat je bereikbaar bent, neem je klanten serieus en zorg voor een oplossing

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Goedenavond, ik wil je graag helpen. Waar kan ik je mee helpen? Groetjes, Susanne

Reactie van de melder van de klacht Ratso

10 maanden geleden - RT114461331NL Bovenstaande tracking code geeft tegenstrijdige informatie. Is 24 mei verzonden en nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde.

Reactie van de melder van de klacht Ratso

10 maanden geleden - ????? En nu, reactie graag.

Reactie van de melder van de klacht Ratso

10 maanden geleden - Kan ik nog een antwoord krijgen?

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 juni 2023 om 14:42 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Sorry dat uw zending nog niet is afgeleverd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. Daarom krijgt u van mij een e-mail met een link naar een webformulier. Vul deze zo nauwkeurig mogelijk in en stuur hem naar ons terug. Na ontvangst van het formulier start het onderzoek en de behandelaar neemt binnen 3 werkdagen contact met u op.

PostNL Klantenservice

Ratso

Heeft op 11 juli 2023 om 14:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heb het formulier dezelfde dag ingevuld maar inmiddels bijna een maand verder en nog steeds geen vergoeding ontvangen. Dit is te gek voor woorden. Dit bedrijf is een drama als het gaat om klantgericht gedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Ratso