Mijn Klacht:
Op 16 december een goed verpakt pakket verstuurd met Post NL. Op 18 december zou het pakket bij de ontvanger aankomen, de bezorging werd gewijzigd naar 20 december. Sinds 20 december meer dan 15x met Post NL gebeld. Er werd mij verzekerd dat het pakket bij PostNL in Apeldoorn zou liggen, hier was het gesteld en als antwoord kreeg ik: nee mevrouw, geen zorgen, het pakket is niet zoek’. Met deze boodschap rustig afgewacht, maar na 3 dagen nog steeds geen pakket bij de ontvanger. Een case aangemaakt door PostNL om na te gaan waar het pakket is. Op 24 december werd ik gebeld dat het pakket onvindbaar is. Mijn frustratie uitgesproken dat mij verzekerd werd dat het pakket niet weg was daar het op 20 december nog gescand was. Toch is het pakket zoek. Alle info, doos van verpakking, inhoud gedeeld, maar toch geen pakket gevonden. Ik heb het gevoel dat hier iets echt niet klopt, het is een groot pakket, dit kan niet zomaar zoek zijn. Post NL neemt nu de telefoon niet op, al ruim 4 uur in de wacht gehangen op verschillende data en tijdstippen, zonder reactie helaas. Het gevoel dat er iets niet klopt, maar dit kan niet hard gemaakt worden, tevens verloopt alles telefonisch en heb ik niets op schrift staan. Er verder mee gaan qua aangifte kan niet daar het het probleem van de verzender is, aldus PostNL. Zo kan ik ook financiering binnen krijgen voor pakketten als ik ze niet lever…
Hoe nu verder? geld maar terug boeken naar de ontvanger wordt geadviseerd, maar of het pakket nog opduikt dat is onduidelijk. Als het pakket nog terecht komt dan wordt het ook naar de ontvanger gestuurd en ben ik alles dubbel kwijt.
Gewenste Oplossing:
Pakket zoeken, versturen naar de ontvanger
