Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 11 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht op een pakket via postnl. De bezorging heeft al enige tijd vertraging. Hierdoor contact gehad met postnl en alleen de afzender kan een onderzoek instellen. Echter is dit via marktplaats gegaan en werkt de verkopende partij niet echt mee. Postnl kan zien vanaf wanneer het fout is gegaan maar willen mij voor de rest niet helpen om het pakket weer in omloop te krijgen. Ik vindt het waardeloos dat ik zelf niks hieraan kan doen en dat hun ook niks voor je kunnen betekenen.

Zodra ze mij willen helpen.om mijn pakket te vinden.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. De afzender van het pakket is onze opdrachtgever en klant. Dit is dan ook de reden dat hij of zij als opdrachtgever voor verzending eventueel een onderzoek bij PostNL opstarten om uit te zoeken wat er precies aan de hand is met uw pakket. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat verkoper niet mee werkt, maar kan tot mijn spijt het onderzoek niet voor u opstarten. Wel wil ik graag de status van de zending nakijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen en de status te kunnen controleren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace code van het betreffende pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 februari 2019 om 17:21 geantwoord

Geachte heer mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Berinda van den Brink