Mijn Klacht:
Volgens mijn track en trace code zou een door mij besteld pakket tussen 15:30 en 18:30 bezorgd worden. Ben hiervoor de gehele dag thuis gebleven. Toen ik om 17:30 nogmaals op de website keek. bleek dat het pakket om 14:45 was aangeboden. Er is echter niet aangebeld en er zat ook geen kaartje in de brievenbus. Ik heb gelijk met PostNL gebeld omdat het al de zoveelste keer is dat er niet tijdig bezorgd wordt.
Omdat ik het pakket dringend nodig heb en ik op vakantie ga, kon ik er voor kiezen om het extra vroeg ergens op te halen. Kost me 1.95, maar wat moet ik anders? PostNL maakt er er een zooitje van en dan mag ik daar zelf nog even extra voor betalen!
Overweeg om in de toekomst alleen nog via webshops te bestellen die niet via PostNl bezorgen, want ik ben echt klaar met PostNL. trouwens ook schandelijk dat hun servicenummer van 45 cent per minuut ineens 1 euro kost.
Gewenste Oplossing:
Als ze doen waar ze voor betaald worden, en als ik gecompenseerd wordt voor de extra kosten (1.95 en 10 euro voor het bellen)
PostNL maakt een fout en daar zou ik dan extra voor moeten betalen?
