Klacht: pakket niet op adres bezorgen

Momo Gligorevic op 11 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 februari 2021
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf PostNL
Status Opgelost
Datum 11 februari 2021

Een klant heeft een pakket op 29 januari teruggestuurd naar SPARTOO in Zwolle, maar het is nog steeds niet afgeleverd. De klant uit zijn onvrede over de lange levertijd en de kwaliteit van de dienstverlening van PostNL, en vraagt om een verklaring en een update over de status van het pakket.

Mijn Klacht:

Geachte heer,mevrouw’
ik heb een pakket 29 januari teruggestuurd op deze adres
SPARTOO
ANTWOORDNUMMER 36023
8000ZG ZWOLLE
Baarcode is 3SSPRR000510632
Ik begrijp niet waarom pakket op adres niet gesturen nog
Hoeveel dag is nodig ,ja een paket komt uit Rotterdam naar Zwolle

ik denk meer als ik paket op buitelaan gestuurd
Jillie dienst zijn het laagste nieveau
Als jullie het pakket 15 dagen te voet had gedragen,had ik het op het adres afgleverd.
Ik hoop een verklaring te krijgen waarom uw diensten zo slecht zijn
Ook wil ik een antwoord wanneer het pakket jullie op madres afgelevered
I wil graag antwoord op mijn mail [email protected]
Ik hoop dat ik niet even lang op een antwoord wacht als dit pakket reist
Met vriendelijke groet
L GLIGOREVIC

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord krijgop mijn vragen en wanneer het pakket op het adres woordt afgeleverd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 februari 2021 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat uw pakket nog niet is afgeleverd. U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij deze zendingen bezorgen via een apart kanaal. Zendingen worden voor een bepaalde tijd opgeslagen en dan in een keer aangeboden bij de antwoordnummerhouder. Deze zendingen krijgen geen individuele afleverscan omdat ze gezamenlijk worden aangeboden. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer, dat betekent ook dat het ontvangende bedrijf verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met bedrijf de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met dit bedrijf en die kan dan aan ons vragen om een onderzoek op te starten naar waar de zending is en u na afloop op de hoogte brengen van de uitkomst.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Momo Gligorevic
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM