Klacht: Pakket niet ontvangen

Egipska paczka op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

CP281781490PL
Pakket is al 16 dagen onderweg .Pakket is uit Polen verstuurd.
Vanaf 10 juli is in Amsterdam International Centrale.
Waar is mijn pakket?wie kan dat nakijken ?

Ik wil de pakket ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juli 2023 om 13:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit Polen verwacht. Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u dit pakket kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas moet ik u mededelen dat het pakket 12 juli retour is gestuurd naar Polen. Ik zie namelijk dat het adres niet aan de track trace code gekoppeld kon worden. Dit zou kunnen komen door een foutief adres of het niet meer kunnen lezen van het adres.

Wij kunnen het retourproces niet stoppen en terugdraaien. Ik moet u daarom adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Egipska paczka