Klacht: Pakket niet ontvangen

klageraca85b0d op 16 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 16 oktober 2026

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket, besteld bij BOL.com, nog niet ontvangen. Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met PostNL, heb ik geen reactie kunnen krijgen. Dit is erg frustrerend omdat ik op de levering van mijn pakket had gerekend.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek dat mijn pakket alsnog wordt bezorgd op het adres Groenesteinlaan 1B, 9722 BW te Groningen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klageraca85b0d

2 dagen geleden - Tot op heden nog niets ontvangen

Reactie van de melder van de klacht klageraca85b0d

2 dagen geleden - Ik kan u meedelen dat mijn pakket nu op 14 oktober is bezorgd, Hartelijk dank voor de snelle oplossing.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM