Klacht: Pakket niet geleverd / Case nummer 23286580 (2e Poging)

Pakket Leveren op 03 oktober 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
Klacht
Maandag 25/9/23 pakket ingeleverd bij Coop in Gouda.
Klein Pakket 935 gram met track en trace code 3skaba1195434 met postcode 8600 Diksmuide in Belgie is niet traceerbaar en niet afgeleverd bij geadresseerde.
Provoost
Luzernestraat 3
8600 Diksmuide.
Belgie.
Adres klopt met wat er op staat, heb ook links onder in de hoek van doos in rode viltstift afzender gezet, en dat is het zelfde als ontvanger.
En hier doen ze moeilijk over bij Post/nl.
Mijn adres afzender staat er niet op, maar is wel doorgegeven in Case nummer 23286580.

Heb gechat, deden moeilijk met Daan de computer chatter.
Gebeld daarna op 28 september, deze man vertelde dat mijn pakket naar Den Haag ging.
Deze man kreeg ik een formulier, daar moest ik mijn adres, telefoon , email-adres opgeven van verzender.
Daarna alle gegevens van ontvanger.

Vandaag 2 oktober vrouw aan de lijn die in telefooncentrale in Spanje zit, kon mij niet helpen, die zei dat pakket terug gaat naar ontvanger?
Daarna nog een poging om te chatten, Case nummer 23326969 werd gewoon stop gezet.
Nog een keer case nummer 23327448 daar kreeg ik te horen van Sanne dat pakket naar Den Haag is, pakket was traceerbaar voor haar, maar niet voor mij op site.
Volgens haar staat er geen adres van verzender op, ik zei misschien onder track en trace sticker, ik weet zeker dat er een afzender op staat .

Ik wil dat dit opgelost word.

Bijvoorbeeld.
Hoe zit het als je pakket verstuurd uit Nederland en je bent Belg.
Je zie iets en koopt het en je stuurt het naar je eigen adres naar Belgie.
Als afzender zet je zelfde adres erop als ontvanger, dit heb ik namelijk gedaan als persoon niet thuis is, dat het pakket bij een dichtstbijzijnde kantoor voor de tweede keer afgehaald kan worden.

Gewenste oplossing
Wil dat pakket afgeleverd word, adressen zijn bekend op pakket, ER IS VOOR EEN DIENST BETAALD WAT NIET UITGEVOERD IS.
OMDAT ZOGENAAMD ADRES ONBEKEND IS, ONTVANGER WOONT HIER AL JAREN.

Selecteer afbeeldingen die u publiekelijk wilt maken.

Gewenste Oplossing
PAKKET BEZORGEN BIJ AFLEVER ADRES, of adres van verzender die bekend is bij Post/NL in case nummer 23286580 adres in Gouda

Extra informatie
Helaas kan ik geen foto bijvoegen van track en trace bewijs

Gewenste Oplossing:

AKKET BEZORGEN BIJ AFLEVER ADRES, of adres van verzender die bekend is bij Post/NL in case nummer 23286580 adres in Gouda

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2023 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket én over de afhandeling van uw eerdere meldingen. Sorry daarvoor, ik kan mij voorstellen dat u hier opnieuw melding van maakt.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor heb ik gezien dat uw melding van 28 september 2023 nog in behandeling is. Het onderzoek is vandaag in behandeling genomen door een collega van onze onderzoeksafdeling. De behandelend collega neemt deze week contact met u op voor een status update. Mijn excuses voor de verwarring.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Pakket Leveren

Heeft op 02 februari 2024 om 11:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Krijg een kleine vergoeding voor verzendkosten, staat niet in de verhouding met inhoud van waarde, Terwijl alles goed was aangeleverd aan mijn kant, fout zat achteraf in de Track en trace code, te weinig nummers, ALLEEN GEEFT POST/NL dit niet toe...

Alle klachten die gemeld zijn door Pakket Leveren