Klacht: Pakket niet geleverd

klager4e5ee2ff ✓ Verified op 15 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 15 oktober 2026

Een klant heeft een pakket besteld via Zalando dat volgens de track en trace informatie van PostNL is bezorgd, maar niet daadwerkelijk is ontvangen. De klant was op het moment van bezorging niet thuis en heeft sindsdien geprobeerd contact op te nemen met PostNL voor een oplossing, maar zonder resultaat. Dit heeft geleid tot problemen, aangezien het pakket dringend nodig is.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld via Zalando, maar dit pakket is niet geleverd. Volgens de track en trace informatie van PostNL is het pakket wel bezorgd, maar ik was op dat moment niet thuis. Dit veroorzaakt problemen omdat ik het pakket dringend nodig heb. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PostNL, maar er is geen duidelijke oplossing geboden.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een oplossing van Zalando, zodat ik mijn pakket alsnog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klager4e5ee2ff

1 week geleden - Wij waren niet thuis track en trace zegt geleverd maar bij wie dan zit nu met een rekening van zalando voor iets wat wij niet hebben gehad

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM