Klacht: Pakket niet geleverd

Hn1990 op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik een klacht m.b.t. Post NL.
Ik heb een bestelling geplaatst en volgens de verkoper is het pakket op 30-12-2017 afgeleverd bij Post NL. Echter blijf ik sindsdien de melding ‘ zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerprocess’ zien. Het pakket past gewoon door de brievenbus en had uiterlijk 3-01-2018 geleverd moeten zijn. Via de chat heb ik ook al meerdere malen geprobeerd om iemand te pakken te krijgen maar na 20min wachten nog steeds geen beschikbaarheid. Mocht iemand mij kunnen helpen het gaat om zending: 3SBUSD83227061.

Ik begin mij namelijk af te vragen of ik dit pakket ooit nog zal ontvangen.

M.v.g,

TIneke

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijk is wanneer mijn pakket zal worden bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Geenen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u uw pakket kunt verwachten. Graag informeer ik u hierover.

Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is tot op heden alleen digitaal aangemeld, maar niet bij ons aangeleverd of gesorteerd. Ik raad u aan om voor meer informatie contact op te nemen met de afzender. De verzender kan eventueel voor u een onderzoek opstarten en kan u van een oplossing voorzien.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door