Klacht: Pakket niet bezorgt volgens afspraak!

niels ,, op 24 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNl is een bedrijf die van van het kastje naar de muur stuurt en loze beloftes doet (hier kan de verzender Coolblue niets aan doen). Aldus PostNL zou er een spoedkoerier gestuurd worden voor mijn pakket (dit is toegezegt door hun klantenservice), echter kan dit niet volgens Coolblue omdat het al na 15:00 (en kan Coolblue niets aan doen natuurlijk). PostNL kan helemaal niks doen aldus hun, behalve dat je de volgende dag maar thuis moet zijn voor je pakket (wat niet mogelijk is). Met een oplossing komt PostNL ook niet terwijl dit een fout is vanuit hun. Desalnietemin verwacht ik vandaag voor 18:30 alsnog mijn pakket bezorgt (waar ik al niet meer vanuit ga nu ik al 1,5 uur bezig ben om goed contact met PostNL te krijgen.)!!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket alsnog 10 mei voor 18:30 wordt bezorgt!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Everhardus, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Helaas heeft u de barcode van het pakket niet meegezonden dus ik kan de status niet bekijken. Zou u deze nog willen sturen? Mocht u het pakket inmiddels hebben ontvangen dan verneem ik dit uiteraard ook graag van u. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Everhardus, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Everhardus,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

niels ,,

Heeft op 04 juni 2017 om 14:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik moet terwijl ik in het buitenland zit alles maar voor PostNL regelen? wat een zeer slechte organisatie zijn jullie zeg! klantenservice belooft van alles en kan het niet eens waar maken! Jullie vinden dit alleen maar een ''vervelende situatie'' maar hebben nooit een oplossing aangeboden. Tevens heb ik iemand moeten regelen die die dag erna maar bij mij thuis moest gaan zitten, tevens heeft diegene nooit het pakket ontvangen.. en nu? (geen briefje of wat).Nee ik ga de volgende keer wel via een andere pakketservice dingen versturen/ontvangen, maar absoluut PostNL niet meer!!!

Alle klachten die gemeld zijn door