Klacht: Pakket niet bezorgd en geen fatsoenlijk contact met de klantenservice

JMD13 op 28 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket volgens postnl bezorgd maar was thuis en niets ontvangen. Zou op 26 augustus bezorgd worden. Het is nu 28 augustus. Volgens tracktrace is het pakket bezorgd en kun je dus niets meer volgen. Geprobeerd via chat en uiteindelijk gebeld met de klantenservice na 25 minuten in de wacht.
Gesproken met een dame die haar naam niet heeft gezegd en toen ik aangaf het pakket echt dringend nodig te hebben en graag iemand wilde spreken die meer kan vertellen, werd gewoon de verbinding verbroken. Hoe bizar is dat? Ik probeerde via de postnl site en klacht in te dienen, maar dan kom je weer uit bij hun chatbot Daan, daar heb je dus niets aan. Uiteindelijk ruim een uur bezig geweest om uit zoeken waar mijn pakketje is en ik weet het nog steeds niet en ben ik onbehoorlijk behandeld door de klantenservice van postnl.

Ik wil simpelweg weten waar mijn pakketje nu is en wanneer precies het dan wel wordt bezorgd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 augustus 2023 om 11:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u het brievenbuspakje niet heeft ontvangen.

Er is helaas iets misgegaan in ons proces waardoor de zending is vertraagd, maar deze informatie is niet goed doorgekomen in track trace. Onze excuses hiervoor. We werken op dit moment hard aan een verbetering van deze data.

Uw zending wordt waarschijnlijk de eerstvolgende bezorgdag alsnog geleverd. Mocht u de zending na vijf bezorgdagen (di-za) nog niet hebben ontvangen, dan kunt u het beste de afzender benaderen.

PostNL Klantenservice

JMD13

Heeft op 28 augustus 2023 om 13:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing. Om 13.05 op 28|08|2023 reed er een postnl bus door onze straat. Waar is mijn pakketje? Waarom is de Tracy & trace code niet gereset? Ik heb een mail van postnl dat het op 26 augustus bezorgd zou worden. Niemand kan zeggen waar mijn pakket is. Een week wachten? Wat is dat voor oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door JMD13