Klacht: pakket niet bezorgd

Henkn580 op 27 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket wordt niet bezorgt, pakket volgens track en tracing aangekomen bij lokaal post nl punt, maar via de app een melding gehad dat bezorg moment niet gehaald kon worden en dat ik de app maar in de gaten moet houden voor nieuw bezorg moment. (overigens pakket wel fysiek aanwezig op lokaal post nl punt want in de app stond een afbeelding) Pakket had bezorgd moeten worden op 10 Juni. Hoe is het mogelijk dat een pakket te volgen is in zijn lange reis vanaf de andere kant van de wereld en post nl het presteert het pakket te laten verdwijnen. Post nl gebeld (2 uur in de wacht) en de opmerking was neem maar contact op met de afzender.

pakket bezorgen of schadeloos stelling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de juiste tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

8 maanden geleden - LS629459298NL

Reactie van de melder van de klacht Henkn580

7 maanden geleden - We zijn nu een week verder na het doorgeven van de tracking code. Is er al duidelijkheid over het pakket wat nog niet afgeleverd is en wat post nl nu gaat ondernemen?

Heeft op 27 juni 2023 om 11:02 geantwoord

Beste lezer,

Hartelijk dank voor uw reacties. Ik lees dat u wilt weten waar uw pakket vanuit het buitenland is. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. U kunt het beste de afzender benaderen. Die kan met u naar een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden melding maken bij de eigen postorganisatie. Mijn excuses voor het ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL Klantenservice

Henkn580

Heeft op 27 juni 2023 om 13:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee immers pakket is aangekomen bij lokaal bezorg depot en ik heb zelfs een foto van het pakket ontvangen in de post nl app. 10 juni was dat. Het is nu 27 Juni. Nog niets ontvangen. Afzender meld dat het is aangekomen bij lokaal depot dus bezorgd. Is dit de handelswijze van post.nl als er een pakket zoekt raakt. Mag ik post.nl er op wijzen dat jullie onder toezicht staan van de ACM? Er dient dus een passende oplossing aangeboden te worden. Zo niet dan zal ik mijn klacht melden bij het consumenten loket vande ACM. En bij geen reactie de geschillencommissie

Reactie van de melder van de klacht Henkn580

7 maanden geleden - Post nl? Ik ben nog steeds in afwachting van de passende oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Henkn580

7 maanden geleden - Reactie PostNL?

Alle klachten die gemeld zijn door Henkn580