Klacht: Pakket meer als week in sorteer centrum

Joopjoop op 30 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket was onderweg voor bezorging op 16 december, toen kreeg ik een bericht dat het bezorgmoment niet gehaald kon worden en sindsdien ( nu 29 dec ) ligt het bij het sorteer centrum, ik heb gebeld met postnl en daar word gezegt dat het label niet goed leesbaar is, terwijl ik online wel kan zien dat het juiste adres aanwezig is bij postnl, ik heb contact gehad met PostNL en die zegt dat ik het zelf moet oplossen met de afzender, heel vreemd omdat ze het bezorgadres weten.

Gewenste Oplossing:

Pakket alsnog afleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u uw zending niet heeft ontvangen. Sorry voor de onduidelijkheid, ik snap dat dit voor u vervelend is. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik van u: - de tracking code van het betreffende pakket; - uw huisnummer; - uw correcte telefoonnummer. (Deze kunt u vermelden bij uw contact gegevens zodat uw telefoonnummer niet openbaar op deze website staat.) Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Joopjoop

1 jaar geleden - Goedendag bedankt voor de snelle reactie, ik heb mijn telefoonnummer bijgewerkt zodat u contact met mij kan opnemen

Reactie van de melder van de klacht Joopjoop

1 jaar geleden - LS184086916NL 9

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 december 2022 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reacties. Ik lees dat u wilt weten waar uw pakket vanuit het buitenland is. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Zojuist hebben wij uw berichten telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw melding doorgestuurd naar het betreffende depot. Zodra ik een reactie heb ontvangen neem ik opnieuw contact met u op voor een status update. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joopjoop