Klacht: Pakket kwijtgeraakt, geen schadevergoeding

sjoerdsjoerdsjoerdsjoerd op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL is mijn pakketje kwijtgeraakt gekocht van marktplaats, maar weigert me mijn geld terug te geven enkel de verzendkosten(5euro), het item heeft me 45 euro gekost. Onderzoek gestart pakketje kwijtgeraakt, eigenlijk wordt er gezegd; pech dan meneer de trouwe klant., zelfs na een uur aan de telefoon gewacht te hebben krijg ik hetzelfde te horen, extreem slechte service.
Suggestie gekregen van post nl om de verkoper te vragen me terug te betalen is natuurlijk ook vreemd: deze persoon kan er immers ook niets aan doen en heeft zijn geld al gekregen ( en zou het geld ook niet terugkrijgen van postnl).
Ik vind het met name kwalijk dat er niet eens een middenweg wordt voor gesteld of een acceptabel compromis Ik voel me als trouwe klant echt in de steek gelaten.

Gewenste Oplossing:

Teruggave van de kosten van het item (45euro) de verzendkosten wil ik wel voor mijn rekening nemen, of iets in gelijke aard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sjoerdsjoerdsjoerdsjoerd