Klacht: pakket komt niet aan

sylvia cox op 24 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag een afscheidscadeau besteld, en op maandag bericht dat de bezorger het die middag bij mij komt afleveren. Hoewel ik thuis ben ontvang ik melding dat ik niet thuis was en het pakket naar een afleverpunt wordt gebracht. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Die maandag ga ik naar het afhaalpunt, pakket is er nog niet. Dinsdag terug want in mijn app staat dat de bezorger onderweg is naar afhaalpunt en het die dag gaat bezorgen. Wederom blijkt het pakket niet te zijn aangekomen. Vandaag, woensdag hetzelfde verhaal: bezorger is onderweg en u kunt het vandaag ophalen. Tot wederom de aanpassing: het komt morgen pas bij het afhaalpunt. Nu heb ik het pakket vandaag nodig, voor een afscheid van morgen, en nu blijkt dus dat ik het dankzij postnl niet op tijd ga ontvangen. Klantenservice gebeld, zij geven aan, wij kunnen niets voor u doen. We hebben geen gegevens van de bezorger dus weten het verder ook niet….ik baal als een stekker!!

Gewenste Oplossing:

Achterhalen waar het pakketje is en vandaag nog afgeleverd worden bij mij thuis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 november 2022 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht op Klach.nl. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van de tracking code heb ik geprobeerd om te achterhalen waarom u uw zending nog niet op de afhaallocatie is ontvangen. Jammer genoeg is mij dit niet gelukt. Inmiddels heb ik een verzoek uit staan voor meer informatie en zal ik u berichten via de e-mail zodra ik een reactie heb.

Het mislopen van onze medewerker zou te maken kunnen hebben dat de afzender niet de toevoeging bij uw adres heeft vermeld.

Zoals gezegd, zodra ik meer weet zal ik u informeren. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia cox