Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag een afscheidscadeau besteld, en op maandag bericht dat de bezorger het die middag bij mij komt afleveren. Hoewel ik thuis ben ontvang ik melding dat ik niet thuis was en het pakket naar een afleverpunt wordt gebracht. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Die maandag ga ik naar het afhaalpunt, pakket is er nog niet. Dinsdag terug want in mijn app staat dat de bezorger onderweg is naar afhaalpunt en het die dag gaat bezorgen. Wederom blijkt het pakket niet te zijn aangekomen. Vandaag, woensdag hetzelfde verhaal: bezorger is onderweg en u kunt het vandaag ophalen. Tot wederom de aanpassing: het komt morgen pas bij het afhaalpunt. Nu heb ik het pakket vandaag nodig, voor een afscheid van morgen, en nu blijkt dus dat ik het dankzij postnl niet op tijd ga ontvangen. Klantenservice gebeld, zij geven aan, wij kunnen niets voor u doen. We hebben geen gegevens van de bezorger dus weten het verder ook niet….ik baal als een stekker!!
Gewenste Oplossing:
Achterhalen waar het pakketje is en vandaag nog afgeleverd worden bij mij thuis!
