Klacht: Pakket is zoek

lodewijk1511 op 14 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

volgens melding in post.Nl-app is mijn pakket op 22-6-2023, pm 19.45u bezorgd op de post. nl locatie. Onder track tracé nr. 3STBYE0251069.
Dat is onmogelijk, want geen enkel post. nl locatie is open op dat tijdstip.
Het moet toch een simpele actie zijn, om de medewerker te traceren die hier verantwoordelijk voor is.
Wie werkte er in mijn buurt en laat hem spreken waar hij in vredesnaam ‘ s avonds nog een pakje kan afgeven / afgegeven heeft, op dat tijdstip.
De inhoud kostte meer dan € 100,-.
Nu is het 30 juni en ik weet nog niets.
Toch heel graag zsm duidelijkheid, want verzender wil mijn onkosten niet vergoeden zolang er geen duidelijk heid is. Graag zsm oplossing. Bvd.

Ik wil mijn pakje zsm. Zoniet, dan vergoeding aan verzender, zodat ik ook vergoeding ontvang.
Dit is mij al vaker gebeurd bij post. nl. en dit was ook rookwaar. Pakje is nooit gevonden.
Lijkt wel of dit ontvreemd wordt.
Mijn excuus maar dat ga je dan vermoeden. Hopelijk snel oplossing. M vr grt E

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht lodewijk1511

7 maanden geleden - Waarom blijft dit onopgelost

Heeft op 18 juli 2023 om 14:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is de zending op 22 juni bezorgd op het adres van het PostNL punt. Wanneer deze nog niet door de PostNL locatie is ontvangen kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Eventueel kan die als onze opdrachtgever PostNL benaderen en afhankelijk van de verzendwijze een onderzoek aanvragen.

Overigens is dit niet de wijze waarop een zending naar een PostNL punt gestuurd kan worden. Gewoonlijk zou een PostNL punt een dergelijke zending dan ook weigeren. Ik wil u daarom ook adviseren een volgende zending gewoon naar uw huisadres te sturen wanneer de webwinkel u niet de optie voor het afleveren bij een PostNL punt biedt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lodewijk1511