Klacht: Pakket iedere dag vertraagd

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 Pakketen van Ziggo: 3SZGOZ547785191 3SZGOZ547785831 worden niet bezorgd, iedere dag krijg ik een nieuwe melding van vetraagd. We hebben een nieuwe pakketbezorger, vorige week lag mijn pakket in de tuin van een buurman in een andere straat met zelfde huisnummer, gelukkig bracht hij het eerlijk naar mij toe, anders was ik het mooi kwijt geweest. Kunnen deze pakketten s.v.p. naar postkantoor, dan kan ik ze daar afhalen, al mijn Post NL pakketten zouden daar naartoe mogen want heb geen vertrouwen in de nieuwe bezorger, als ik de pakketten voortaan op postkantoor op kan halen, heb ik het sneller en is het veiliger.

Als ik voortaan pakketten op kan halen op het postkantoor i,p.v. bezorging door nieuwe bezorger.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten vertraging hebben opgelopen en dat er een pakket van u, achtergelaten is in de tuin van de buurman, in een andere straat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Inmiddels zie ik dat uw pakketten van Ziggo met vertraging bezorgd zijn. Mijn oprechte excuses hiervoor.Graag ontvang ik van u de Track Trace code, van het pakket die achter is gelaten bij iemand anders, uw volledige naam, postcode huisnummer en telefoonnummer. Ook zou ik graag willen weten in welke straat het pakket is afgeleverd. Wij zorgen zorgen er dan voor dat de bezorger hierop wordt aangesproken.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 12 juni 2019 om 17:58 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door T50