Klacht: Pakket geweigerd

Anoshia op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb iets via internet besteld. Altijd op het post kantoor laten afleveren, nooit geen probleem gehad. En nu is opeens mij pakket geweigerd. Ik heb de track en tracé en kan niet eens aangeven dat ik mijn pakketje ergens anders wil laten bezorgen. Na 1x weigeren word hij gelijk naar onbestelbare pakketen gestuurd. Naar de klantenservice gebeld. Die snapt er niks van. Terwijl het jou werk is. Dus de afzender mag de adres wijzigen. Alleen die werkt niet mee. Lekkere post service hebben wij hier.

Dat ik voor zaterdag mijn pakket op mijn nieuwe adres heb. Het is namelijk een kado

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 januari 2018 om 12:02 geantwoord

Geachte mevrouw Tabassum,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, maar deze geweigerd lijkt te zijn bij bezorging. Ik kan mij voorstellen, zeker als u dit niet gedaan heeft, dat dit zeer frustrerend is.

Omdat de afzender onze opdrachtgever is dient die hierover contact met ons op te nemen. Dit kunnen wij voor de ontvanger helaas niet doen. Ik adviseer u dan ook om hen hierover te contacteren. Excuses voor al het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door