Klacht: Pakket gestuurd naar buitenland… nooit gemeld dat pakket daar is.

romyvanz op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pakket gestuurd naar buitenland (Bulgarije)ontvanger: Ivan Georgiev Ginin,
1415 SOFIA kv.Dragalevtsi …met barcode: 3SKAAG3456860
Met datum : 07-04-2017 aangetekend.
Het pakket is nooit ontvangen . Heb nagevraagd en blijkt dat al hier in depot liegt. Heb verschillende keren gebeld…3 keer formulier ingevuld… nog niets van gehoord… Hét is ongelofelijk hoe dat gegaan is?!?!?!
Mijn naam is R.van Zeijderveld-Sabtcheva
Mijn adres is: Hygiëaplen 6HS, 1076RT te Amsterdam
Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Het pakket moet snel mogelijk naar de ontvanger

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zeijderveld-Sabtcheva,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Bulgarije. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde barcode heb ik gezien dat u inderdaad reeds een navraagformulier naar ons heeft verstuurd. Het onderzoek naar uw pakket is opgestart en uiterlijk 8 juni zal de onderzoeksafdeling contact met u opnemen en u van een update voorzien over de stand van zaken in het onderzoek. Ik heb verder geen inhoudelijke informatie over het verloop en de afhandeling van het onderzoek en adviseer u dan ook het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door