Klacht: Pakket gestolen of kwijt?

Martin1975 op 12 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwacht een pakket uit de verenigde staten. De USPS dienst geeft aan dat het pakket bezorgd is (zie bijlage)
Mijn PostNL app geeft aan dat het pakket is bezorgd: “beschikbaar voor postbushouder”. Echter, niemand van postNL kan mij vertellen wáár die postbus is. Aan de telefoon wordt gezegd de postbus van de zender, maar die heeft geen postbus!
De klantenservice werkt helemaal niet mee en vertelt mij alleen wat ik ook in mijn app kan lezen.
Wie kan me vertellen waar mijn pakket is?
Ik begin te geloven dat het pakken na aankomst in Nederland gestolen is!
Ik weet dat het in Nederland is aangekomen want ik heb van BVA-SCIP een brief thuis gehad met de vraag om aan te geven wat er in het pakket zit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakket!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Stegeman, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Helaas is er geen barcode zichtbaar op de foto die u heeft meegezonden. Als ik uw verhaal zo lees heb ik het vermoeden dat het pakket retour is gegaan naar de afzender. Vaak gaan pakketten vanuit het buitenland via een postbusadres in Nederland terug naar de afzender in het buitenland als het pakket om een bepaalde reden niet in Nederland kan worden afgeleverd. Dit wil ik uiteraard graag nog even voor u checken. Zou u mij hiervoor nog de barcode van het betreffende pakket willen sturen? Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Hallo, Bedankt voor uw reactie. De barcode is: 3SPAMS8851428 Groeten, Martin Stegeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stegeman,

Hartelijk bedankt voor de code. Ik heb de status bekeken en ik zie dat het pakket inderdaad retour is en op 7 juni verlaten heeft en nu weer onderweg terug is naar de afzender. Dit kan enkele weken duren.

Dit bericht kunt u eventueel aan de afzender doorgeven;

PostNL hereby declares that the parcel with tracking code: 3SPAMS8851428/ CJ462974612US has not been received by your client. This parcel was delivered at a returnmailbox, linked to your business. This parcel is in its returnprocess.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door