Klacht: Pakket geleverd bij buren

JessieTobyjr op 20 november 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden en nu staat er duidelijk in de post.nl app dat het NIET bij de buren mag afgeleverd worden.
Dit is toch het geval geweest waar ik niet blij mee ben want ik leef niet op een goede voet met deze buren.
Mag post.nl/koeriersdienst dit zomaar doen zonder enig overleg.
Ik heb niet kunnen aangeven in de post.nlapp waar het evt.wel afgeleverd mocht worden gezien het om een groot pakket ging moest ik het in ontvangst nemen.

Gr

Gewenste Oplossing:

Dat koeriersdiensten zich beter moeten inlezen wat een klant wil en wat er vanuit post.nl geschreven is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket bij de buren is bezorgd terwijl u dit juist niet wenst. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn excuses hiervoor. Ik zal u per e-mail verder hierover informeren om herhaling te voorkomen ter verbetering van onze service en dienstverlening. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag. Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.  Met vriendelijke groet,     PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JessieTobyjr