Klacht: Pakket Boohoo

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling geplaatst via webshop Boohoo.com en mijn bestelling geretourneerd. In plaats van naar Engeland is mijn pakket ergens in Nederland beland en dus nooit bij de webshop aangekomen. Ik heb al maanden zowel contact met boohoo als postnl en beide bedrijven schuiven de verantwoordelijk van zich af en vinden dat de andere partij het maar moet oplossen. En ik? Ik sta in het midden met een factuur en boetes voor iedere dag dat mijn pakketje nog niet gearriveerd is bij de webshop. Volgens mijn track en tracecode 3SLFVZ853513163 is mijn pakketje sinds 1 juli op het volgende bezorgadres: ANTWOORDNUMMER 36017 8000 ZG Zwolle.

Het enige wat ik wil is dat PostNL dit pakketje naar het juiste adres verstuurt, namelijk:
Boohoo.com Returns
Heasandford Industrial Estate
Widow Hill Rd
Burnley
BB10 2BQ

Natuurlijk ben ik bereid om daarvoor te betalen.

Als mijn pakketje naar het juiste adres wordt verstuurd, namelijk: Boohoo.com Returns
Heasandford Industrial Estate
Widow Hill Rd
Burnley
BB10 2BQ

Of:
Dat het pakketje terug wordt gestuurd naar mij en dat ik het vervolgens naar boohoo stuur. De kosten daarvan zal ik zelf vergoeden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 oktober 2019 om 10:17 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar Boohoo retour heeft gestuurd, maar dat dit pakket is afgeleverd op een adres in Nederland. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Via de website van Boohoo kunt u een retourlabel uitprinten, om uw pakket retour te sturen. Ik zie dat u het pakket naar een antwoordnummer heeft gestuurd. Een antwoordnummer is geen fysiek adres, maar een verzamelpunt in het sorteercentrum. De pakketten naar een antwoordnummer worden opgespaard in het sorteercentrum, in een soort container, tot dat ze genoeg pakjes hebben voor hetzelfde antwoordnummer. De pakketten worden dan in één bulk doorgestuurd naar het fysieke adres van het bedrijf.

Indien een pakket niet bezorgd is, dan kan alleen de betalende partij een onderzoek op starten naar het pakket. Omdat u het pakket gratis retour heeft gestuurd, kunnen wij geen onderzoek voor u opstarten. In dit geval zal Boohoo dit moeten doen.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Ghazarian

6 dagen geleden - Jullie mogen het pakketje ook terugsturen naar mijn adres (ik betaal daar de kosten ook van) en ik zorg ervoor dat het pakketje naar boohoo wordt gestuurd.

Bericht van PostNL

2 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw,Dank u wel voor uw reactie op het bericht.Omdat deze zending naar een antwoordnummer gaat kan ik hierin niets voor u betekenen. U zult dit verder met de afzender moeten regelen. Mijn excuses voor het ongemak.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 14 oktober 2019 om 13:17 geantwoord

Wat moet ik met zo'n reactie? Mijn probleen is nog steeds niet opgelost hiermee

Alle klachten die gemeld zijn door Ghazarian