Klacht: Pakket blijft in sorteercentrum

ROTTEVALLE op 16 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Ik heb een pakje die 7 november is sorteercentrum is gekomen waar een fout in zit bij de postcode van mij als ontvanger , gaan ze elke dag verschuiven de bezorging maar willen ze niet terug sturen maar de bedrijf wat de afzender is , ik heb hun 3 keer gebeld over dat postcode van mij is fout opgeschreven en dat de pakje terug moet gestuurd worden, zeggen ze als de adres niet vinden sturen ze terug, we zijn 1 week verder en nogsteeds eerdere dag wordt gesorteerd, de verzender weet dat en krijgen ze niemand aan de lijn om aan te geven dat pakje terug moet omdat post nl kan de postcode niet veranderen. De foute postcode is in Almere maar waar pakje moet komen is in Friesland, kunnen ze tocht zien dat in Almere bestaat de straat naam en de gegevens niet kloppen, maar ja ik weet niet wat voor idioten daar werken. Ik hoop dat de pakje zsm terug gaar naar afzender om opnieuw op te sturen met de juiste postcode.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakje terug sturen bij afzender en ik een bewijs van hebben dat zo is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 november 2022 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u uw zending niet heeft ontvangen. Sorry hiervoor, ik snap dat u hier meer over wilt weten.

Zojuist hebben wij uw bericht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw melding doorgestuurd naar het betreffende depot. Ik neem binnen vijf werkdagen opnieuw contact met u op voor een status update. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ROTTEVALLE