Mijn Klacht:
Goedemiddag
Ik heb een pakje die 7 november is sorteercentrum is gekomen waar een fout in zit bij de postcode van mij als ontvanger , gaan ze elke dag verschuiven de bezorging maar willen ze niet terug sturen maar de bedrijf wat de afzender is , ik heb hun 3 keer gebeld over dat postcode van mij is fout opgeschreven en dat de pakje terug moet gestuurd worden, zeggen ze als de adres niet vinden sturen ze terug, we zijn 1 week verder en nogsteeds eerdere dag wordt gesorteerd, de verzender weet dat en krijgen ze niemand aan de lijn om aan te geven dat pakje terug moet omdat post nl kan de postcode niet veranderen. De foute postcode is in Almere maar waar pakje moet komen is in Friesland, kunnen ze tocht zien dat in Almere bestaat de straat naam en de gegevens niet kloppen, maar ja ik weet niet wat voor idioten daar werken. Ik hoop dat de pakje zsm terug gaar naar afzender om opnieuw op te sturen met de juiste postcode.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakje terug sturen bij afzender en ik een bewijs van hebben dat zo is.
