Klacht: Pakket bezorgen of toch niet

fermoerland op 04 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de post NL app werd gemeld dat vandaag tussen 18.00 en 22.00 uur een pakket zou worden bezorgd.
Zowel via de app als een mail van de verzender werd gemeld dat de bezorger onderweg was.
Er is echter geen bezorger geweest en om 22.05 uur werd via de app gemeld: We hebben u gemist
Ook was er geen bericht in de brievenbus van een bezorger die mij gemist had.
Overigens heb ik geprobeerd deze klacht ook bij Post NL te melden maar dit ging niet via een klachtenformulier of op andere wijze via de website.

Gewenste Oplossing:

Als via de app geen verkeerde of onware berichten worden gedaan.
Dus niet aangeven dat de bezorger onderweg is als dit blijkbaar niet zo is en ook niet melden We hebben u gemist als er niemand geweest is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat het pakket niet is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u een wij hebben u gemist melding heeft ontvangen terwijl u gewoon thuis was. Dit is zeer spijtig en ik wil u hier mijn oprechte excuses voor aanbieden. Om u van een duidelijk antwoord te voorzien heb ik meer informatie nodig. Ik ontvang daarom graag de betreffende 3S-code plus uw postcode en huisnummer. Deze kunt u in een privébericht sturen als reactie op dit bericht. Ik zie uw reactie, inclusief de uitgevraagde gegevens, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De code is 3STXJU10324436 en mijn postcode 1974 SE. U kunt mij ook rechtstreeks mailen op: [email protected]

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Echter vragen we alle gegevens uit zodat we deze kunnen vergelijken met hoe de zending in ons systeem is afgemeld. Om deze reden wil ik u vragen om ook een huisnummer mee te sturen. Als laatste ontvangen we nog graag een telefoonnummer zodat we de klacht volledig kunnen registreren. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Mijn excuses dat ik de vorige keer mijn huisnummer niet heb gemeld, ik heb er over heen gelezen. Mijn huisnummer is 102 en mijn telefoonnummer is 0255-526744 In afwachting van uw verdere reactie, Vriendelijke groet, Fer Moerland.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Moerland, Naar aanleiding van uw bericht heb ik een klacht aangemaakt. De leidinggevende van de bezorger zal met deze in gesprek gaan, zodat deze gang van zaken in de toekomst niet voor zal komen. Als u wilt weten wat het antwoord van de bezorger is, kunt u over een week contact met ons opnemen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2018 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Moerland,

Uw klacht is gemeld bij de verantwoordelijke afdeling, ik ga er vanuit dat dit herhaling van dit soort situaties in de toekomst zal voorkomen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door