Klacht: Pakket anders bezorgd

Saleh op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds zaterdag een telefoon besteld, eerst kreeg ik een email met dat PostNL door een fout het pakket niet had opgehaald, om die reden zou de post 3 ipv 2 januari worden bezorgd.
Vandaag 11.15 een email waarin staat dat ze tussen 13.15-15.45 langskomen, om 11.28 uur hebben ze mij gemist, maar ik heb geen bel gehoord.
Ik wil graag mijn post vandaag ontvangen/ ophalen vanaf een punt zodat ik niet nog een dag vanuit huis hoef te werken. Maar de medewerker aan de telefoon kan niets voor mij doen. Pure pech krijg ik te horen!

 

Gewenste Oplossing:

Als ik VANDAAG mijn post kan ophalen bij een afhaalpunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Saleh,

Excuses voor mijn late reactie. Ik begrijp dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld was dat het pakket niet was bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u in de tussentijd al bent geholpen via Social Media en ga ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door