Klacht: Pakket afgeleverd bij onjuiste persoon

unhappycrappy op 07 december 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Je zou verwachten dat wanneer je iets aangetekend verstuurd naar het buitenland dat het pakket ook daadwerkelijk word afgeleverd op het juiste adres. Doordat er al veelvoudig iets fout is gegaan in het verleden durf ik geen pakketten meer standaard te versturen (iedere keer dus een paar euro duurder voor aangetekend. Je zou verwachten dat bij aangetekend er iets secuurder word omgegaan met pakketten. Maar niets is minder waar. Een aangetekend pakket was al vertraagd en zou inmiddels gister avond om half 10 ( ja je leest het goed) afgeleverd zijn op bestemming. Echter heeft de ontvanger zelf niets ontvangen nog wel getekend en is dit pakket dus spoorloos. Aangezien webcare iedere keer met slechte excuses komt en vaak de schuld afwijst naar een ander, ben ik er een beetje klaar mee om dit altijd maar netjes in het privé op te lossen. Er mag dus bij deze ook namens mij openlijk een klacht geplaatst worden zodat iedereen kan zien met wat voor praktijken postnl bezig is. Dit is de 5e zending in een half jaar tijd waar ik dus problemen mee heb!

Wanneer postnl de klanten serieus gaat nemen, onderzoek doet naar vermissing van pakketten en er voor zorgt dat een aangetekend pakket daadwerkelijk aankomt op bestemming. Ook wil ik graag mijn geld terugkrijgen voor een pakket dat zei zijn kwijtgeraakt. Ja mensen je betaald nog steeds voor de service wanneer postnl een pakket kwijtraakt. Hier heb je 6,95 voor een service die je nooit verleend hebt... houdoe...

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 december 2016 om 11:28 geantwoord

Geachte meneer van Dijk,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende zending naar het buitenland nog niet bij de geadresseerde is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Ik zie dat er inmiddels een onderzoek voor u is opgestart. Ik raad u aan om contact te onderhouden met de behandelaar van uw case. Deze zal u ook op de hoogte houden van de status van het onderzoek.
Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door