Klacht: Pakjes verdwijnen bij de vleet

Madred op 11 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Inmiddels staan er in mij. Postnl app 3 pakketjes die bezorgd zouden worden, dan : we hebben het niet gehaald, houd je app in de gaten en daarna niks meer.
De oudste is van 3 mei.
Gechat met postnl. Antwoord is dat de pakjes vertraagd zijn en dat ik maar contact moet opnemen met de verzender. Die moet dan een klacht bij zijn verzender indienen en als die dan een klacht indient bij postnl gaan ze eens kijken.
Wat een waardeloze firma.
Zij maken alles kwijt, dat blijkt wel, want de pakjes zijn door hun gewoon ontvangen en de klant moet alle moeite gaan doen.
Zegt ze ook nog : de pakjes zijn vertraagd, ik heb niet gezegd dat ze verloren zijn 3 mei!!!???? Vandaag is het 29 juni!

Zorg dat jullie de pakjes vinden en bezorg ze!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De tracking code(s) van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Madred

9 maanden geleden - Het betreft : UT428057289NL zou 3 mei geleverd worden UT450780203NL zou 3 juni geleverd worden UT460947146NL geen idee wanneer die geleverd zal gaan worden.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2023 om 16:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aantal pakketten uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen wat er met uw pakketten is gebeurd. De door u genoemde codes geeft aan dat het gekozen product een pakket zonder track trace is (UnTracked). Dit houdt in dat we uw zending niet kunnen traceren in onze systemen. Ik heb om deze reden helaas geen mogelijkheden om dit te onderzoeken. De barcodes die u geeft zijn alleen voor de interne administratie en zijn dus in het vervoerstraject niet te volgen.

Uw klacht heb ik wel doorgegeven zodat gemonitord kan worden of zich vaker problemen voordoen in de regio. Deze rapportages gebruiken wij intern en gebruiken wij om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

PostNL Klantenservice

Madred

Heeft op 11 juli 2023 om 19:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Belachelijk antwoord alleen voor interne administratie.....
Postnl kan dus inmiddels 4, pakjes met deze nummers traceren tot op de dag dat ze geleverd zullen worden, weten ook dat ze de bezorgtijd niet hebben gehaald, vragen klanten om hun app in de gaten te houden voor een nieuwe bezorgdatum en daarna \"kunnen ze deze pakjes opeens niet tracken\"....
Zo ongeloofwaardig dit.
Slechtste firma ooit!

Alle klachten die gemeld zijn door Madred