Klacht: Pakiet

[email protected] op 11 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens het nummer en het spoor van PP, mijn pakket uit Polen (RR 185648723PL) 21 juni 2018. Aangekomen in Roterdam en ik woon in Den Haag, het pakket of advies heeft mij niet bereikt en ik heb de hele tijd thuis gewacht. Waarom is mijn pakket in Amsterdam ?? Hoe krijg ik het en wanneer?
Dat is de vraag: waar is het adres? Waar staat mijn pakket klaar? En hoe moet ik het krijgen? Wat heb ik nodig om het op te halen?

Gewenste Oplossing:

Als het pakket zo snel mogelijk bij me komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2018 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oberc,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer uw pakket wordt afgeleverd. Graag informeer ik u hierover.

In Amsterdam bevindt zich het Sorteercentrum voor Internationale Pakketten. Daar komt uw pakket in eerste instantie aan zodra het in Nederland binnenkomt. U hoeft uw pakket daar niet op te halen. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat uw zending op 21 juni is aangekomen in Nederland. Vervolgens is de zending op 22 juni aangeboden op uw adres en daarna is het pakket naar een PostNL locatie gebracht. Volgens mijn informatie heeft u het pakket daar op 4 juli af kunnen halen. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door