Mijn Klacht:
Verzenddatum:
25-4-2023
Barcode:
3SKABA900382698
Ik hab een pakket van aliexprees ontvangen .ik wil het retourneren. Ik was bij post.nl en packet retounerrd .zei zeg moet ik toch ongeveer 7.65 betalen
Ik han barcode op mij app gevolgd en ik zie gaat ergens in Schiedam .dus hab ik contact opgenomen met post.nl
Ze zeggen make geen zorgen dat is verzameld punt .vanaf die tijd hab ik 6 keer contact opgenomen en ik moest wachten .uiteindelijk vorige week gebeld en die mennee4 zei hij ga onderzoek starten want hij vind zelf ook duurt telang .
Vandaag wordt ik gebeld en m.r zeg dat post is bij aliexprees en zij heeft wel bewijs maar omdat is niet aangetekend moet worden geen bewijs bij levering bij verkoper .ik zei ook .stuur mij bewijs dat packet is bij postbus in China geleverd..ik krijg mail dat staat packet bezorgd bij Schiedam
Ik ben er zat van post.nl .. ze habben mij duur packet kwijt .ik wil mij packet terug of schade vergoeding
Gewenste Oplossing:
Bewijs dat ze habben bij postbus in China bezorgd of mij geld ( 56 euro packet en 7.50 verzend kosten) of mij packet terug naar mij adres met vergoeding van 7.50
