Klacht: Packet verloren

Nasrin op 07 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verzenddatum:

25-4-2023

Barcode:

3SKABA900382698

Ik hab een pakket van aliexprees ontvangen .ik wil het retourneren. Ik was bij post.nl en packet retounerrd .zei zeg moet ik toch ongeveer 7.65 betalen
Ik han barcode op mij app gevolgd en ik zie gaat ergens in Schiedam .dus hab ik contact opgenomen met post.nl
Ze zeggen make geen zorgen dat is verzameld punt .vanaf die tijd hab ik 6 keer contact opgenomen en ik moest wachten .uiteindelijk vorige week gebeld en die mennee4 zei hij ga onderzoek starten want hij vind zelf ook duurt telang .
Vandaag wordt ik gebeld en m.r zeg dat post is bij aliexprees en zij heeft wel bewijs maar omdat is niet aangetekend moet worden geen bewijs bij levering bij verkoper .ik zei ook .stuur mij bewijs dat packet is bij postbus in China geleverd..ik krijg mail dat staat packet bezorgd bij Schiedam
Ik ben er zat van post.nl .. ze habben mij duur packet kwijt .ik wil mij packet terug of schade vergoeding

Gewenste Oplossing:

Bewijs dat ze habben bij postbus in China bezorgd of mij geld ( 56 euro packet en 7.50 verzend kosten) of mij packet terug naar mij adres met vergoeding van 7.50

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Nasrin

10 maanden geleden - Ze habben nog niet reageerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2023 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Ik zie dat uw pakket op 28 april 2023 is bezorgd op het opgegeven adres.

U kunt deze track trace-status ook zien in onze app en via onze website. Heeft u nog geen account? Dan kan het handig zijn er één aan te maken. Zo blijft u altijd op de hoogte.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Nasrin

9 maanden geleden - Eind adres was in China en ze habben nog niets ontvangen Dus ze betalen mij geld ook niet terug . Ik hab 7.65 voor post betaald en 55.65 kost die packet.. ze habben mij packet gestolen of kwijt en ze willen geen verantwoordelijk nemen Als packet is bij Schiedam ik wil hem terug .ala ze habben geleverd bij verkoper wil ik ook bewijs habben . Ik wil dat andere mensen dat mishandeld bij post.nl bij elkaar komen en samen wij ga advocaat nemen .want zo kan echt niet in nl .zomaar packet kwijt en zonder enkele verantwoordelijkheid

Nasrin

Heeft op 26 augustus 2023 om 18:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik hab paar keer gebeld maar ze doen echt niets .ze beloven veel maar toch niets

Alle klachten die gemeld zijn door Nasrin