Mijn Klacht:
Wij zijn als vrijwilligersvereniging buren van een PostNL verzamelpunt. Daarvoor maken zij – ongevraagd – gebruik van ons terrein voor laden en lossen en ophalen van post.
Recentelijk hebben ze veel afval achtergelaten op ons terrein. Zowel de medewerkers als bezorgers weigerde dit op te ruimen en gaven een zeer grote mond. Uiteindelijk hebben we het zelf moeten opruimen.
Twee maanden geleden hebben we een klacht ingediend en tot op heden geen reactie ontvangen. Meerdere malen de klacht ingediend en status gevaagd, maar zowel de lokale medewerkers als PostNL zelf weigert dus in gesprek te gaan en verantwoordelijkheid te nemen. Je staat dus machteloos en blijkbaar vinden zij dit oké gedrag.
Als kers op de taart is een van hun bezorgers betrapt toen hij aan het windplassen was tegen ons gebouw; allemaal hele normale omgangsvormen bij PostNL!
Welke rechten heb je dus als buur van een distributiecentrum? Geen, je hebt geen poot om op te staan.
Gewenste Oplossing:
Een medewerker spreken en komen tot een oplossing en afspraak over het gebruik van het terrein en schoonhouden daarvan.
