Klacht: Overlast van PostNL punt, klacht wordt niet behandeld

JesseTol op 25 mei 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn als vrijwilligersvereniging buren van een PostNL verzamelpunt. Daarvoor maken zij – ongevraagd – gebruik van ons terrein voor laden en lossen en ophalen van post.

Recentelijk hebben ze veel afval achtergelaten op ons terrein. Zowel de medewerkers als bezorgers weigerde dit op te ruimen en gaven een zeer grote mond. Uiteindelijk hebben we het zelf moeten opruimen.

Twee maanden geleden hebben we een klacht ingediend en tot op heden geen reactie ontvangen. Meerdere malen de klacht ingediend en status gevaagd, maar zowel de lokale medewerkers als PostNL zelf weigert dus in gesprek te gaan en verantwoordelijkheid te nemen. Je staat dus machteloos en blijkbaar vinden zij dit oké gedrag.

Als kers op de taart is een van hun bezorgers betrapt toen hij aan het windplassen was tegen ons gebouw; allemaal hele normale omgangsvormen bij PostNL!

Welke rechten heb je dus als buur van een distributiecentrum? Geen, je hebt geen poot om op te staan.

Gewenste Oplossing:

Een medewerker spreken en komen tot een oplossing en afspraak over het gebruik van het terrein en schoonhouden daarvan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 mei 2023 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u overlast heeft ondervonden van een PostNL-verzamelpunt. Natuurlijk is dit niet de bedoeling en ik snap dat u dit meldt.

Zojuist hebben wij uw bericht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht doorgegeven zodat dit besproken wordt. Uiterlijk 2 juni 2023 zal dit gebeuren. Ook ga ik ervoor zorgen dat er een terugkoppeling volgt op deze klacht. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JesseTol