Klacht: Order stuck at NLAMSA

Andreeadog op 07 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I ordered something from England a while ago but it’s been stuck in the NLAMSA depot for a couple of days. I did not receive any email about this though. I literally had to call the company that sent it. The tracking number is CK245986751GB and it says that the ‘addressee to collect from depot’. Do I have to pick it up? Where is the depot? Will it be delivered? And if so, when? It should’ve been delivered a couple of days ago.

Gewenste Oplossing:

I just want the problem to be fixed Asap

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 oktober 2021 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken met de informatie waar u het pakket kunt afhalen. U heeft nog twee dagen de gelegenheid om in het bezit te komen van uw pakket. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Andreeadog